سخنان بزرگان و فرهیختگان :

 

سخنان بزرگان و فرهیختگان :

 

  • تاریخ کتابی است که متاسفانه همیشه باید آدمی از وسط آن آغاز کند.( ویل دورانت )
  • تاریخ از طوفانها سخن می گوید و از وجود آرامش ها بی خبر است .( ولتر )
  • تاریخ نوعی نبش قبر مردگان است. ( ولتر )
  • متاسفانه جنگلها قبل از بشر و بیابانها بعد از بشر به وجود آمده اند. ( شاتو بریان )
  • من آ‌نچه شنیده ام می نویسم ولی مجبور نیستم آنچه را می نویسم باور کنم. ( هرودت )
  • ما شرقی ها گذشته پرستیم نه گذشته گرا .... ( دکتر شریعتی )
  • انسان مانند رودخانه است ، هر چه عمیق تر باشد آرامتر است . ( منتسکیو )
  • جایی که شمشیر است آرامش نیست . ( اُرد بزرگ )
  • دردها و رنج ها فکر انسان را قوی می سازد. (ناپلئون بناپارت )
  • در فتنه ها همچون بچه شتر باش که نه پشت دارد تا بر آن سوار شوند و نه پستانی که از آن شیر بدوشند. ( علی ابن ابیطالب )
  • ای انسان ، هر که باشی و از هر کجا بیایی ، زیرا میدانم که خواهی آمد ... من کورشم که برای پارسی ها این دولت وسیع را بنا کردم،  پس بدین مشتی خاک که تن مرا می پوشاند رشک مبر ... ( پلوتارک )
نظرات 2 + ارسال نظر
فرشید چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.mandegar-aseman-co.blogfa.com

سلام سرکارخانوم باقری
وبلاگ زیبا ومفیدی دارین
من از طریق یکی از دوستان مشترک که بسیار محترم و عزیز هستند با سایت شما اشنا شدم.فکر میکنم وبلاگ تون نوپا هست الهه خانوم اما پربار است و به نوبه خودم شما رو تشویق میکنم به اینکه ادامه بدین و حتی از دوستان تون کمک بگیرید و مطلب هاشون رو به نام خودشون بذارین توی وبلاگ تا تشویق بشن و بازدید وبلاگ تون بره بالاواگه از من هم کمکی بربیاد مضایقه نمی کنم.خوشحال میشم به وبلاگ شرکت من هم سری بزنید که درباره عمران و معماری هست و مطالب مرتبط با سایت شما بابت ساختمانهای قدیمی توش گذاشتم.امیدوارم مفید واقع بشه.
شاد و سرافراز و موفق باشید
خداحافظ شما.
nic2_c_u@yahoo.com

سلام
از توجه و اظهار لطف شما بسیار ممنون.

فرشاد چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام
در آستانه بهار و آغاز رستاخیز طبیعت و جشن باستانی چهارشنبه سوری ونوروز باستانی سعی کن مراسم پیشینیان ما را در این وطن آریایی قبل از هجوم تازی ها با نوشتههایت به نسل جوان توضیح دهی

سلام
مطلب چهارشنبه سوری را آماده کردم. ان شاءالله هفته آینده در وبلاگ گذاشته می شود و امیدوارم مطالب مورد قبول واقع شود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد