سخنان بزرگان و فرهیختگان :

 

  

سخنان بزرگان و فرهیختگان :

  • مراقب باشید چیزهایی را که دوست دارید بدست آورید وگرنه ناچار خواهید بود چیزهایی را که بدست آورده اید دوست داشته باشید . ( جرج برناردشاو )
  • همه میخواهند بشریت را عوض کنند، دریغا که هیچ کس در این اندیشه نیست که خود را عوض کند . ( تولستوی )
  • خوشبختی وجود ندارد و ما خوشبخت نیستیم ،اما می توانیم این حق را به خود بدهیم که در آرزوی آن باشیم . ( آنتوان چخوف )
  • تمدن ، تنها زاییده اقتصاد برتر نیست در هنر و ادب و اخلاق هم باید متمدن بود و برتری داشت . ( لویی پاستور )
  • زندگی انسان مانند شبنمی است که از برگ گلی می لغزد و فرو می چکد. ( بودا )
  • به جای آنکه به تاریکی لعنت بفرستید ، یک شمع روشن کنید . ( کنفوسیوس )
  • به یاد داشته باش که امروز طلوع دیگری ندارد . ( دانته )
  • کسی که میترسد شکست بخورد حتما شکست خواهد خورد . ( ناپلئون بناپارت)
  • هیچ دوستی بهتر از تنهایی برای اهل اندیشه نیست . ( ارد بزرگ )
  • کسی که دارای عزمی راسخ است جهان را مطابق میل خویش عوض میکند .( گوته )
نظرات 8 + ارسال نظر
عبدالرحیم قنوات چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:09 ب.ظ http://mahrooz86.persianblog.ir

سرکار خانم باقری سلام. از ابراز لطف شما به مناسبت روز معلم سپاسگزارم. پیوسته موفق باشید

سلام و درود فراوان ....
و من هم متشکرم از لطف و حضور سبزتان .
شادمانه ، موفق باشید .....

مهر پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:40 ق.ظ http://doayam.blogsky.com

بارالها!

بااین دوری که من از تو احساس میکنم

و این فاصله که من با تو ایجاد کرده ام

تو چقدر به من نزدیکی!

چه مهربان خدایی!

سلام و درود ...
ممنون ار حضورت و در پناه یگانه هستی شادمان و موفق باشید .
بدرود .....

آشنای غریبه پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ب.ظ http://parsnarsis.blogsky.com

تنها وقتی میتوانی از بالا به کسی نگاه کنی که ، بخواهی دستش را بگیری

ولی افسوس که امروزه از بالا به آدم نگاه میکنند و دست آدم که نمی گیرند. هیچ ، بلکه یک سنگ هم به طرف هم پرت میکنند.......

زهرا امامی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 ق.ظ

درووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود. عالی بود.من سخن ارد بزرگ رو خیلی پسندیدم.راستی این رنگ جدید هم واقعا فوق العاده است.آبی........ یاد شعر شاملوی بزرگ افتادم:آی عشق آی عشق چهره ی آبی ات پیدا نیست...

زهرا جان بی نهایت ممنون ار لطفت . برایت بهترین شادیها و آرزوها را آرزو میکنم. آبی باشید ........

مهناز موحدی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ب.ظ http://webam koja bood!!!!!

می دونی وقتی خدا داشت بدرقه ات می کرد بهت چی گفت؟ گفت: جایی که می ری مردمی داره که می شکننت، نکنه غصه بخوری من همه جا باهاتم تو تنها نیستی. تو کوله بارت عشق می ذارم که بگذری، قلب می ذارم که جا بدی، اشک می دم که همراهیت کنه، و مرگ می دم که بدونی برمی گردی پیشم.

الهه جون دوست عزیز دوران به قول خودت غار نشینی، بلاگت برای منی که اطلاعات تاریخیم یه صفر کله گنده است خیلی جالبه. اما فکر کنم این تاریخهایی که الان می نویسم برات جالب باشه:

سال ۱۳۸۷ خورشیدی برابر است با:
سال ۱۴۰۸۷ اهورایی....
سال۷۰۳۰ میترایی....
سال۲۵۶۷ زرتشتی...
سال ۶۷۵۸ آشوری....
سال ۳۷۴۶ شاهنشاهی....

درود بی کران بردوست خوبم ....
ممنون از حضورت و منتظر چشمان نظاره گرت در روزهای آتی به وبلاگم هستم و باز بی نهایت ممنون از اطلاع رسانیتون و امیدوارم شاد باشید.
بدرود ....

ladybird جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ب.ظ http://namehaiedeltangi.blogsky.com

سلام...چرا آپ که میکنید خبر نمیدید؟ اما ایراد نداره من چون همیشه به دوستام سر میزنم میفهمم شما آپ کردی حالا دیرو زود داره اما سوخت و سوز نداره..ممنون بازم استفاده بردم.

سلام دوست من .....
شما لطف دارید نسبت به دوستانتان و امیدوارم وبلاگم همیشه مفید و پربار باشد .
موفق باشید....

قلم یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.irqalam.com

با سلام
با همکاری دوستان اهل ذوق و پژوهش یک سایت تخصصی تاریخی ایجاد کردیم هرچند هنوز در اول راه هستیم اما با همراهی شما و دیگر دوستان و پژوهشگران مطمئنا سایت پرباری خواهد شد.
منتظر مقالات و پژوهشهای شما هستیم
با احترام- irqalam

درود ....
خوشحال می شوم بتوانم کمکی کرده باشم و در راه تاریخ مملکت خویش قدمی گذاشته باشم .
موفق باشید...

فاطمه رستمی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ق.ظ

با سلام.وبلاگ پربارتان حاکی از تلاش و همت والای شماست.با وجود جوان بودن،تجربه فراوانی دارید که جای تقدیر است.از اظهار نظرتان در مورد وبلاگم ممنونم.این آشنایی را به فال نیک گرفته و منتظر نظرات سودمندانه شما هستم..با اجازه شما را به وبلاگم لینک می کنم.

موفق باشید

سلام و درود فراوان ....
ممنون از حضورتان و منتظر چشمان نظاره گرتان در روزهای آتی به وبلاگم هستم و من هم با اجازه شما را لینک میکنم .
پاینده باشید ....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد