تولدی دوباره :

 سیاحان بزرگ می گویند : وقتی تشنه ای و آب نداری اولین باری را که آب خوردی به یاد بیاور . فقط  به این صورت است که می توانی از کویر بگذری ....

 

 

 

                           

                 

 

       

    شاملو :  

عیب کار اینجاست که من " آنچه هستم " را با  " آنچه باید باشم " اشتباه می کنم ، خیال میکنم آنچه باید باشم هستم ، در حالیکه آنچه ، هستم نباید باشم  .......  

 

  

به خاطر داشته باشیم که :    

 

عمر کوتاه است رسیدن به خواسته هایمان را طولانی نکنیم .

راه ما ، هموار است آن را پیچیده نکنیم .

نگهداشتن دوستان خوب گرانبها است به سادگی از دست ندهیم .

سخن گفتن سهل است گوش کردن را تمرین کنیم .

طبیعت پر از لطف است نا مهربانی نکنیم .

زندگی آسان است آن را مشکل نکنیم .

دنیا پر از زیبایی است ، چشمانمان را به سادگی نبندیم .

ذهن ما پر از جواب است سوالاتمان را بپرسیم .

رسیدن به آرزوها آسان است راه سخت تر را نرویم . .....

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدحسن سلیمانی پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ب.ظ http://khiaraji.blogfa.com/

دوست ارجمند، خانم باقری عزیز
درود...
بی‌اغراق عرض می‌کنم به حضور شما خو کرده بودیم که خبر غیبت‌تان پریشانمان کرد...
از اینکه بازگشتید و دوباره اندیشه‌ها و باورهای ناب‌تان را از طریق دنیای مجازی به نظاره می‌نشینیم خیلی خوشحالم... در انتظار مطالب نو و پژوهش‌های تازه تاریخی‌تان هستم...

آشنای غریبه پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.parsnarsis.blogsky.com

الیما خانم عزیز
سلام
امیدوارم که مشکلات دست از سرت برداشته باشند
راستیتش بارها به وبلاگت سرزدم که شاید پشیمون شده باشی، و امشب با دیدن کامنتت بسیار خوشحال شدم
محکم باش و استوار

مسعود جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ http://masood-md.blogfa.com

درود بر شما
نمیدانم کاست تولدی دیگر از آثار کلایدرمن را گوش کرده اید یا نه؟ نوای آن موسیقی تداعی کننده معانی نوشته های شماست.
پیروز باشید

همراه سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:10 ب.ظ

پارگراف «بخاطر داشته باشیم »را کاش که همه بدانیم و عمل کنیم .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد