خانم دکتر شیرین بیانی :


من آن معلمی را ستایش می کنم که اندیشیدن را به من آموخت ، نه اندیشه ها را ......

به اساتید محبوبم که نتوانستم آن طور که باید و شاید از آن ها تشکر کنم . برای آن ها از خداوند سلامتی و طول عمر خواستارم و امیدوارم سال های سال سایه ی آن ها بر سر اهالی قلم و فرهنگ پایدار باشد و ما را از تجربیات خود بی نصیب نگذارید .





مورخ ۸۸/۲/۱ و ۸۸/۲/۲ در دانشگاه اصفهان همایشی برگزار شد . که از اساتید فرهیخته و برجسته دعوت به عمل آمده بود . سرکار خانم دکتر شیرین بیانی . آقای دکتر محمد علی اسلامی ندوشن .

دکتر شیرین بیانی ؛ متولد 1317 تهران ؛ دارای مدرک دکترای تاریخ از دانشگاه سوربن فرانسه . استاد گروه تاریخ دانشگاه تهران .

برخی تالیفات : دین و دولت در عهد ساسانی ، ایران از ورود آریاییها تا سقوط هخامنشیان – زن در ایران عصر مغول – شامگاه اشکانیان و بامداد ساسانیان – دین و دولت در عهد مغول – دمساز دو صد کیش ( درباره ی مولانا ) – سعدی ، خاک شیراز و بوی عشق .





دکتر محمد علی اسلامی ندوشن : متولد سال 1304؛ روستای ندوشن یزد ، دارای مدرک دکترای حقوق از دانشگاه سوربن فرانسه ؛ به دلیل علاقه ی وافر به ادبیات ، کار قضا را رها کرد و به تدریس ، تحقیق و نگارش در این حوزه پرداخت .

برخی تالیفات : آواها و ایماها ، ایران چه حرفی برای گفتن دارد ؟ ، روزها ، زندگی و مرگ پهلوانان در شاهنامه ، سخن ها را بشنویم – اطلاعات کامل تر در وب سایت شخصی دکتر ندوشن به آدرس :
hhttp://www.eslaminodushan.com
نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا امامی دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ق.ظ

wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow چه کردی.چه روزی بود اون روز ، کلی بهمون خوش گذشت.بعد از مدتها روز مرگی واقعا روز متفاوتی رقم خورد.راستی قابل توجه دوستان: این عکس ها کار خود خانم باقری می باشد.واقعا فوق العاده بود.هم حضور اساتید،هم عکسات و هم ............(اینو بعدا بهت می گم.همه چیزو که نمی شه در انظار عمومی جار زد که!!!!!) در ضمن یادت باشه پارتی بازی کردیا.اسم دکتر بیانی رو اول نوشتی که.

حضرتی دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام
از لطف شما سپاسگزارم. پاینده و سلامت باشی.

زهرا امامی چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 ب.ظ

نمی خوای یه پست جدید بذاری این جا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا اردیبهشت تموم شداااااااااااا.

ماهور پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:07 ب.ظ

ای کسانی که ایمان آورده اید ؛وای بر شما اگر جای ما را در نمایشگاه کتاب تهران خالی نکنید.مخصوصن در غرفه های نشور!!! چشمه ؛ افق ؛ روشنگران و مطالعات زنان؛ اختران و بقیه ش!!! (من جای تو بودم کامنت به این زیبایی رو پست می کردم.والا!!!!!!!!!

مرمر پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ب.ظ http://www.marmosh.blogfa.com

سلام الهه عزیز. جمله اولت خیلی زیبا و با معنا بود واقعا معلمی ستودنیست که انیدشیدن رابیاموزد نه اندیشه را


ماهور شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ب.ظ

خب دیگه با مشرف شدن به نمایشگاه کتاب مجبوری یه پست جدید بذاری به مدد باری تعالی...بیا وب دختر بابایی ببین چه خبره ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه.راستی از هما ترابی خبر داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟چی کار می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟

parisa چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ

چرا من از هما ترابی خبر دارم

baran دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ

یه خبری از هما ترابی به ما بده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد