دموکراسی کجاست ؟؟

 

تمامی الفاظ جهان را در اختیار داشتیم و آن

نگفتیم که به کار آید ... چرا که تنها یک سخن ،  

یک سخن در میانه نبود ؛ آزادی .....

ما نگفتیم . تو تصویرش کن ....

سکوت آدمی ، فقدان جهان و خداست ،

غریو را تصویر کن ......

 

دموکراسی کجاست ؟؟

 دموکراسی را برای من تعریف کنید ؟؟؟؟؟

دوستان عزیز امروز را به خاطر بسپارید ، روزی که به نظر شماها توهین شد . از فردا بازهم شاهد بستن روزنامه ها و سایت ها و دانشجویان ستاره دار و ...... هستیم . کما اینکه الان هم بسیاری از سایت ها و بخصوص سایت های حامیان مهندس موسوی را بستند .  و این چیزی نبود که شما اصلاح طلبان  می خواستید . آقای موسوی ، آقای کروبی ( شیخ اصلاحات ) شما  رئیس جمهور تحریمی ها بودید حضور شما در این دور از انتخابات باعث شد ۲۰ میلیون رایی که دوره قبل انتخابات را تحریم کرده بودند به روی صحنه بیایند. آقای موسوی شما جرم تان این بود که در سخن رانی های خودتان همسر فرهیخته تان را با خود همراه می کردید !!! آقای کروبی جرم شما چه بود که کمتر از سری قبل رای بیاورید ؟ ما که باورمان نمی شود ، شما خودتان هم باورتان نمی شود . آیا این نبود که می خواستید از اقلیت ها دفاع کنید !!!! . بازهم آیا این نبود که برای اولین بار می خواستید وزیر زن انتخاب کنید !!!!

ملت هوشیار هستند !! حتی نگهبان آپارتمان ما ( آقا تیمور ) هم فهمید و گفت : من دیگر رای نمی دهم وقتی کس دیگری می خواهد برای ما تصمیم بگیرید .......

 

نظرات 15 + ارسال نظر
ماهور شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ب.ظ

دست به اعمال انتحاری می زنی..............الهه جان این قدر ناشیانه تقلب کردن حضرات که هوادارای خودشونم موندن.آدم خنده ش می گیره. بااون جمعیتی که من در دیدار با خاتمی دیدم به دو نتیجه رسیدم: یا این جمعیت به دروغ تو اون گرما و ازدحام شدید جمع شده بودن و همه شون به ا.ن رای دادن یا حضرات تقلب فرمودن. که البته فرمودن! بماند.اصلاحات شکست خورد.همون ۴ سال پیش.در این میان تنها کسی که امروز حرف دل منو زده آقای محتشمی پور رئیس کمیته ی صیانت از آرای ّ میر حسین ّ بود: نتیجه باید ابطال شود.

یه دوست! شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

هموطن یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ

واقعا جالبه، این همه طرفداری کورکورانه،
هنوز هم چشمها رو بستید و نمیخواهید حامیان دولت رو ببینید و به خاطر اینکه بازنده انتخابات هستید همه چیز رو تقلب می دونید؟؟؟ چرا زمان انتخاب آقای خاتمی در هر دو دوره ، حرف از تفلب نبود؟؟؟ در صورتیکه این حکومت همان حکومت قبلی است
کمی به فکر ایران باشید ، کمی به هموطنان خودتون بیاندیشید و با حرفهای فتنه انگیز خودتون این مرز و بوم رو به آتش نکشید... این حرفها نشانه روشنفکری نیست........ روشنفکری خودتون رو از راهی غیر از تخریب هم میتونید نشون بدید

خانم یا آقای هموطن ...
متاسفم اگر «خرد جمعی»چنین تصمیم دور از عقلی گرفته باشد. این مردم همان مردمی هستند که شاه اسماعیل اول صفوی را نایب امام زمان و بعد خود امام زمان دانستند . شاید هم این مردم عوض نشده اند .

هموطن سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ب.ظ

به هرحال اینکه خرد جمعی تصمیمی باب میل دیگران نگرفته اند، اونقدرها هم تأسف ندارد... اصلا تاریخ نمیدونم که برای شما مصداقی بیاورم، از اقلیتی که امروز با نادیده گرفتن اکثریت، دم از پایمال شدن حق خودشان میزنند، مطمئنا از این قشر هم در دوران شاه عباس و اسماعیل و .... بوده است ....

از این جامعه روشنفکر که به هر نحوی مردم رو متهم به کم عقلی و املی میکنه، توقع میره حداقل خودش تابع این خصلتها نباشه..

ای هموطن . مشکل ملت ما این است که تاریخ نخوانده اند . و وای به حال اون ملتی که تاریخ خودش را نخواند و دوباره تکرار شود . این شیوه رأی گیری و شمارش آرا یادآور شمارش آرای مرحوم مدرس است که حتی از شمارش رأیی که آن مرحوم به خویش داده بود دریغ کردند. مردان سیاسی این دولت حافظه ی تاریخی ضعیفی هم دارند.سالهای ۵۷-۵۶ مگر خبری از فیس بوک و اینترنت و اس ام اس بود؟مگر ان دوران کم زدند و بردند و کشتند؟اما نتیجه آن چه دولتیان می خواستند نشد. نتیجه خواست حقیقی و درست ملت ایران بود.

ماهور جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ب.ظ

یکی از بچه ها یه سایت معرفی کرده واسه فیلتر شکن که نیاز نیست دانلود کنین.www.trythese.info یه کادری داره که جلوش نوشته enter url فقط کافیه اسم سایت رو تو اون کادر بنویسی. و go رو بزنی .خودش میاره.

ماهور جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ب.ظ

الهه ی عزیز دیگه کار از بحث کردن با آقا یا خانم هم وطن گذشته.بحث نکن.گذشت زمان همه چیز رو مشخص خواهد کرد.

ماهور جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ب.ظ

به این وب ها حتمن سر بزن:www.violet.special.ir www.marjjan.blogfa.ir تو وب ویولت یه پست هست به نام ظ که لینکی داره که گوگل می خواد یک روز نشانش رو به اتفاق این روزهای ایران اختصاص بده.برو رای بده.

ماهور شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:24 ب.ظ

www.leviathank.wordpress.com

ماهور یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ق.ظ

الهه جان بیا وب ویولت.اون جا لینک گوگل هست.تو پستای جدیدش.

ماهور دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام بیا تو این لینک گوگل تو کامنتای این وب هست.تا یک میلیون و پونصد رای نشه لوگو رو عوض نمی کنن.به قول بچه ها ۵۰ تا رای بده!!!!!!!ویولت دیگه سیاسی نمی نویسه.بیا این جا:www.mahidi.wordpress.com بیای حتمنا.در اولین فرصت.

ماهور دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ب.ظ

فوری فوری www.elections.7rooz.com

حسین رهبریان سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ

دمکراسی یعنی راستگوئی و مهربانی

ماهور چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ق.ظ

الهه جان فوری فوری بیا وب ویولت تو کامنت های پست جدیدش رای بده به گوگل.زود به همه بگو.به متی اتی الهام همه.ای خداااااااااااااااااا بیاین رای بدین دیگه.ببین این رای گیری گوگل مثه رای گیری تو ایران نیستا!!!! ببین من این قدر تو گوگل رای دادم که فکر کنم گوگل برام بفرسته : بی فرهنگ چند بار رای می دی؟؟؟؟؟؟؟

زمهریر چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ http://zamhariri.blogfa.com

درود بر شما
دموکراسی مستلزم وجود حداقلی از آزادی است . تا میوه آزادی بر درخت سیاست ما نروید دموکراسی هم مستقر نخواهد شد . اصلاح طلبان باید نگاه خود را قبل از دموکراسی به آزادی معطوف کنند .
برای آزادی باید هزینه داد و الا شاهد دموکراسی در این کشور نخواهیم بود .

محمدحسن سلیمانی پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.khiaraji.blogfa.com

درود...
آنچه که در جریان انتخابات روی داد، حادثه‌ای بود که کم و بیش در تاریخ معاصر ایران شاهدش بوده‌ایم... حاکمیت، باور و دیدگاهی فراتر از خویش را برنمی‌تابد و همین است که "هدف، وسیله را توجیه می‌کند" و همه‌ی ابزارها و روش‌ها برای ماندن در قدرت مجاز شناخته می‌شود...
و این هم گونه‌ای از دمکراسی!!! است دیگر...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد