سلام بر آن که می آید !

 

باز هم سلام .....  

   

هنوز بهانه هست   

برای نوشتن پست جدید    

 

 نمی دانم امروز کدام روز از سال است

چندمین از هفته ، یا چندمین از کدام ماه یا چندمین از کدام سال

هنوز عقربه ها به دنگ دنگ می چرخند .

بگذار لحظه ها بروند و همه ی آنچه  ارزش ماندن ندارد  

اما بگذار خودمان بمانیم .    

 

این روزها روزهای دلتنگی بود که زندگی بی دلتنگی نمی گذرد ،

پس از دلتنگی ها مترس  

دلتنگی من برای ما   

  

اما امروز به رفته ها و رفتگان می اندیشم ،

راستی ما رفته ایم یا مانده ایم ، از کجا رفته و در کجا مانده ایم ؟

آنان که رفتند چرا رفتند ؟ ما کی می رویم ؟؟؟؟ 

 

 

پ. ن . این روزها حال خوبی ندارم !!!!! شاید آنفلوآنزای خوکی گرفتم و دارم میمیرم و خبر ندارم؟!

نظرات 11 + ارسال نظر
آشنای غریبه دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ق.ظ http://parsnarsis.blogsky.com

سلام الیما جان
اومدم که بعداً، از تاریخ گذشتگان برام شاهد نیاری که همه اونهایی که وزیر میشند، حاضر به دادن یه امضاء نبودند و نیستند و نخواهند بود.... عزیزم چی چی رو میخوای امضاء کنم ؟؟؟

موفق باشی

ققنوس خیس دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ب.ظ http://ghoghnoos77.blogfa.com

سلام
قضیه چلوکباب را در وبلاگ ایران آزاد جدی گفتی D:

ماهور دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:47 ب.ظ

بببببببببببببببببببببببببببببببببببههه چه عجب.چشمون به این صفحه سپید گشت تا تشریف آوردین!!!!! کاش دست کم به یه نفر می گفتی چته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه واقعن چته؟؟؟؟؟؟؟ بیا به خودم بگو دختر............... نه بابا.آدم که به این راحتیا نمی میره!!!!چرا این بلاگ تو شکلک نداره؟؟؟؟؟؟؟ بابا من در تکمیل فرمایشاتم نیاز مبرمی به شکلک دارم.بد نیست به پرشین بلاگ تشریف بیارین.

ماهور سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام الهه ی عزیز.همه شو خوندم.به نظرم بهتره حضوری صحبت کنیم.هر موقع وقت داشتی بگو.می دونی که برای تو همیشه وقت دارم.

ماهور چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام الهه جان.حتمن.امشب باهام تماس بگیر قرار بذاریم.

مرمر پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام الهه عزیز. نوشته دلتنگ وارت رو خوندم و...
زیبا نوشتی


در مورد روستای میچکا..فکر کنم بایددر مازندران باشد . من بلد نیستم.متاسفانه

ماهور شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:17 ب.ظ

ای میل داری.

قنوات یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ق.ظ http://tarikhche87.persianblog.ir

سرکار خانم باقری سلام. پیام شما را دریافت کردم و از توضیح که داده بودید متشکرم. با آرزوی موفقیت شما.

میترا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام کد کاربریتو برا ایمیل کن

سلام ....
فکر نمی کنی که کد کاربری شخصی است . بانوی محترم کد کاربری من را بدون پسورد می خواهید چکار کنی ؟؟؟؟؟؟ و تازه زمان انتخاب واحد هم تمام شده است و من هم انصراف داده ام !!!!!!!

مرمر چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:03 ب.ظ

پست امروزم را بخوانید من تهدید شدم!!!! هم اکنون نیازمند کامنتهای پربارتان هستم!

دیوونه پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ب.ظ http://veto.blogfa.com

با مطلب " چقدر زود دیر میشه " آپم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد