روزگار غریبی است !!!!!!

 

 

   زندگی در پنج شیشه خلاصه می شود ...... 

 

 

 

         

   

  پ . ن . زندگی چرا این جوری است ؟ چرا باید چنین بهای گزافی پرداخت ؟  

 

نظرات 12 + ارسال نظر
آشنای غریبه شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ق.ظ http://parsnarsis.blogsky.com

سلام گل دختر
راستش خودم خیلی دلم میخواد که بتونم از آیکونهای شکلک استفاده کنم اما نمیدونم کدوم یکی از قالبها اون رو داره، البته میدونی که این کاملا مرتبط با اینه که شما قالب وبلاگ رو عوض کنید که اتومات بخش نظرات هم عوض میشه...
از بابت ایمیل هم ممنون
سلام برسون

میترا یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام.هر چند تو ایران قانون کپی رایت مفهوم نداره ولی تو رعایت کن گلم

ماهور سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:01 ب.ظ

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بابا تحول.اینه.خیلی پست قشنگی گذاشتی.اما............. زندگی من از این پنج تا که گذاشتی فقط تو یکی ش خلاصه می شه:آب معدنی فقط!!!!!!! آخیییییییییییییییی این خیلی خوشکله:

میترا چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:18 ب.ظ

ماهور خانم ،زیاد عجله نکن برای قضاوت خیلی زوده ممکن به بیش از یک شیشه خلاصه شود.

فرشاد چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ

درود
وقت کردی, گوش شیطون کر ,کمی از تاریخ بنویس که دل تنگ این معلم بزرگم......
این چیزا تو هر مغازه ای یافت می شود اما عبرت تاریخی در همه جا یافت می نشود و انم آرزوست ..
راستی سهم ما کدام شیشه است ؟کی میدونه؟
در ضمن ..........
هچی ,بعدا میگم

ماهوربه میترا پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:52 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااا میترا جان چرا تو دل آدمو خالی می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مسعود بلوچی یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ق.ظ http://www.nazoktar.blogfa.com

به من هم سری بزنید

ماهور چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:39 ب.ظ

سلاملکم.آپ نمی فرمایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ماهور چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:40 ب.ظ

ببین من واسه این آیکون هم که شده مدام واسه ت کامنت می ذارم:

یک دوست قدیمی پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام نویسنده جوان
خیلی وقت بوی تاریخ در وبلاگ استشمام نمی شود چرا ؟؟؟؟
من همیشه به وبلاگ سر می زنم و استفاده می کردم و مفید بود برا ی منی که وقت خواندن کتابهای تاریخی ندارم دوست دارم شما دوست خوب باز در مورد تاریخ از یاد رفته بنویسید

کورش هادیان شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:22 ق.ظ http://ruzman.blogfa.com

با سلام و احترام
جستجوی اندیشمندانه و پرسش‌گرانه در تاریخ چونان راهی برای حضور و ایفای نقش در زندگی اجتماعی و فرهنگی دنیای امروز بی‌تردید روشی واقع‌بینانه و کم‌هزینه و پرفایده است و اثربخشی آن، زمانی دوچندان خواهد شد که اهل تاریخ گفتگوی دوسویه و چندسویه را هم‌چون مسیری منطقی در پیش گیرند و بر آن پای فشرند.
وبلاگ نوپای «روزگار ماندگار» نیازمند بهره‌گیری از همراهی و هم‌فکری اندیشمندان و پژوهش‌گران تاریخ است تا بر غنای خود بیفزاید.
لطف خود را دریغ نفرمایید.

مرمر سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام الهه جان خوبی؟

یکی از دوستان نوشته : خیلی وقت بوی تاریخ در وبلاگ استشمام نمی شود چرا ؟؟؟؟

و من هم موافقم فکر میکنم یه نگاهی به تاریخ مشروطه در این سرای تاریخ داشته باشی به ما هم کمک بزرگی کردی

-------------------
راستی یک سوال اینجا دوستی به اسم ماهور کامنت میذاره که امیدوارم همون دوست عزیز باشه که یکی از خواننده های وبلاگم بود . اگه درسته از همینجا سلام میکنم و میگم: دوست عزیز کم پیدایی!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد