سهم ما را به باد می سپارند و رد می شوند .......

 

من یک زنـــم... نه جنـــس دوم... نه یک موجـــود تابع... نه یک ضعیفه... نه یک تابلوی نقاشــی شده... نه یک بستر نرم برای شهـــوترانی، نه یک عروسک متحرک برای چشم چرانی، نه یک کارگر بی مزد تمام وقت، نه یک دستگاه جوجه کشی ، من سعــی می کنم آنگونه که می اندیشم باشم ، بی آنکه دیگـــری را بیازارم… فرای تمـــــام تصورات کور، هنجارهای ناهنجار، تقدسات نامقدس؛باور داشته باش مــــن هم اگر بخواهم می توانم خیانت کنم؛بی تفاوت و بی احساس باشم،بی ادب و شنیع باشم، بی مبالات و کثیف باشم. اگر نبوده ام و نیستم ، نخواسته ام و نمی خواهم.آری؛ زن عشق می خواهـــــد و عشق می ورزد، احترام می خواهد و احترام می کند. من به وجودم افتخار می کنم، هر روز و هر لحظه … من به تمام زنان آزاده و سربلند دنیا افتخار می کنم و به تمام مــــــردانی که یک زن را اینگونه می بینند و تحسین می کنند؟! 

 

            

        معرفی یک کتاب :

چهار چهارشنبه و یک کلاه گیس ؛ ( مجموعه داستان ) ؛ بهاره راهنما ؛ تهران ؛ انتشارات چشمه .  

 

 

 

پ . ن :  این کتاب را یکی از دوستان عزیزم به من هدیه داد ، یکی از بهترین کتاب هایی بود که تا حالا خوانده ام .  

 پ. ن : بعضی از داستان های این کتاب فوق العاده است و چهره ی واقعی مرد را به تصویر می کشد .  خیانت!!!!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فرزین سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.hafs.blogfa.com

سلام
وبت رو دیدم و لذت بردم .
عرض کنم خدمتتون با شما کاملا موافقم . متاسفانه پس از انقلان جایگاه زنان بیشتر کاسته شد و من ا اینکه مرد هستم از این موضوع خیلی ناراحتم . به امید اونروزی که همه انسانها از زن و مرد - سیاه و سفید -مذهب و .... باهم برابر باشند اونطوری که کورش بزرگمون می خواست .
با سپاس

فرزین سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.hafs.blogfa.com

راستی به وب من سر بزن راجع زن در ایران باستان مطلب دارم (زن در گذر تاریخ) که البته زن در ایران پس از اسلام رو نمی شد بذارم تو وب . اما کتابشو میتونی دانلود کنی و استفاده کنی خیلی جالبه .

ر جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ق.ظ http://www.mycloob.ning.com



به نام خدا

دعوت نامه

با عرض سلام و خسته نباشید جامعه مجازی قزوین افتتاح شد .(ثبت شده در سایت های رسمی قزوین)

برای عضویت به آدرس زیر مراجعه فرمایید و لطفا به همشریان عزیز اطلاع دهید .

www.mycloob.ning.com

جامعه مجازی رسمی قزوین

ماهور پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:15 ب.ظ

خوب بود.یه کم تند رفتی اماااااااااااااااااا.خوب بود.لازمه ی این مرحله از تحقیقات و تجربیاتت هست............

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد