منتظری مظلوم راهت ادامه دارد ....




امروز هفت روزه که نیستی ......



وقتی به این فکر می کنم که خاک به آدم چه آرامشی می دهد ؟؟؟؟ با خودم می گویم : کاش زودتر به این آرامش برسم  و باز هم در این مورد فکر می کنم !!!!!!!!

اما هفت روز است که تو به این آرامش رسیدی و ظلم و.... را نمی بینی. جرم تو این بود که حق و حقیقت را گفتی ولی گویند که حقیقت تلخ است و راست می گویند ......

 

 

پ.ن. :خبرت خرابتر کرد جراحت جدایی    چو خیال آب روشن که به تشنگان نمایی

 

پ.ن : این روزها حال خوبی ندارم .... و تنها به نداها و سهراب ها و ....  می اندیشم؛ به روزهای ..... کاش تمام شوند این روزها......

 

پ.ن. : تو استاد بسیاری از حضراتی بودی که حتی بعد از فوت شما هم حق استادی را به جا نیاوردند. کسی که برای شما طلب مغفرت کرد، خودش بیشتر به طلب مغفرت نیازمند است.

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
مرمر یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام خوشحالم که از خواب زمستانی با پستی برای پدر معنوی جنبش سبزمان بیدار شدی!

پ.ن اخر فوق العاده بود.

بگذرد این روزگار تلختر از زهر
بار دگر روزگار چون شکر آید

شهریار یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ http://tendollarclicks.blogsky.com

یادش گرامی باد
سلام با این وبلاگ پر محتوایی که دارید و من خودم از چندتا روشش استفاده کردم با روزی 2 ساعت وقت گذاشتن پول دربیار
خوشحال میشم تشریف بیاری.
در ضمن من درباره تاریخ هم فعال هستم به سایت
www.tarikheiran.blogsky.com تشریف بیار همه همدردیم

محمدحسن سلیمانی یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ب.ظ http://khiaraji.blogfa.com/

خدا حضرت آیت الله العظمی منتظری را در این ایام بر امام حسین بن علی (ع) میهمان دارد. انشاء الله
-------------
سلام
با تشکر از محبت شما
مقالاتتون رو واسه من ایمیل کنید به امید خدا در یک هفته نامه یا نشریه ای چاپش می کنم...

محمدحسن سلیمانی یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.khiaraji.blogfa.com

با سلام دوباره
نشانی ایمیل من:

eiman2005_ali@yahoo.com

غیرخودی ها یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:44 ب.ظ http://gheirekhodiha.blogsky.com/

سلام به دوست خوب و همرزم عزیزم
راه منتظری همیشه پررهرو خواهد موند . راه نداها و سهراب ها . امروز میدون امام حسین و فردوسی و خیلی از مناطق تهرون قیامت بود . امروز واقعآ‌صحرای کربلا در تهرون تکرار شده بود .
با وجود اینکه سرکوب خیلی وحشیانه و شدید بود ِ اما مردم تا لحظه ی آخرایستادن . من چون خیلی باتوم خورده بودم و دیگه قادرنبودم زیاد حرکت کنم حدود یک ساعت قبل برگشتم خونه .
دلتنگی شمام صورت واقعی داره . چون امروز کربلا تکرار شده بود .
به امید پیروزی حق بر باطل .

ایران آ‍زاد دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام دوست عزیز . متاسفانه مدیریت بلاگفا حتی برای یک روز هم تحمل نکرد و وبلاگ من مسدود گشت. از شما میخواهم که لطف کرده لینک وبلاگ من را بردارید.

متشکرم[گل]

ماهور دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:42 ب.ظ

بابااااااااااااااااااااااااااااااااا مبارز.بازم دست به عملیات انتحاری زدی که..........مگه بهت نگفتم یا سیاسی ننویس یا به یه اسم دیگه بنویس.هاااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.خدایا چرا آدمای دور و بر من هیچ کدوم حرف گوش نمی دن؟؟؟؟؟؟؟؟ با تو نبودم این یکی رو!!!!!!!

نرگس پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:24 ب.ظ

دروود
میشه بپرسم قبل از این هفت روز که بود واسمون چیکار کرد؟
فک نمیکنین که دیگه وقتش باشه دست از این بت سازیامون برداریم آیا؟!؟!

درود....
ما نمی توانیم بتمان را اوباما یا سارکوزی قرار بدهیم . ما پدر جنبش معنوی را آیه الله منتظری می دانستیم . چون بعد از انتخابات بیانیه داد . ایشان کسی بود که در زمان رژیم ملعون شاه در زندان بود ، شکنجه شد و برای این انقلاب زحمت کشید . مثل بعضی از آقایان نیست که بدون اینکه کاری کرده باشند الان در پست و مقام باشند ولی تنها به خاطر گفتن حق و حقیقت منفور شد و در زندان خانگی به سر می برد . بهتر است بدانی که کسی که نظریه ولایت فقیه را در قانون اساسی کشورمطرح کرد ایشان بود ولی متاسفانه انقلاب فرزندان خودش را می خورد .....

هموطن یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ

بنده خدا این پدر جنبش معنوی، تا قبل از این ، افرادی که سایه هر گونه آخوندی رومیزدند اصلا سراغی از زنده بودنش نرگفتند .. حالا که مرد چقدر عزیز شده!!!

اگر شما تاریخ خوانده باشید ، می فهمیدید که در هر دوره ما آخوند روشنفکر هم داشتیم . هر چند که آخوندهای درباری و نون به نرخ روز خور الان بیشتر هستند .....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد