سخنان بزرگان و فرهیختگان :

     


           سخنان بزرگان و فرهیختگان :


شکسپیر : زندگی داستانی پرخشم و پرصداست که ابلهی آن را بیان می کند .

هلن فیشر: " زنان قوی تر از مردان فکر می کنند . وقتی زنان درباره ی موضوعی می اندیشند جوانب بیشتری را در نظر می گیرند و واضح تر این که زنان جزئیات را بیشتر در نظر می گیرند . در مورد امور تجاری ، آن ها بیشتر از مردان سعی می کنند ، تا اطلاعات بسیار متنوع تری جمع آوری کنند ، بنابراین نتیجه ی بهتری هم عایدشان می شود ."

بورلی سیلز : برای جایی که ارزش رفتن داشته باشد ، هیچ راه میان بری وجود ندارد .

استفان لیکوک : من اعتقاد زیادی به بخت و اقبال دارم و می بینم که هر چه سخت تر کار می کنم ، از بخت و اقبال بیشتری برخوردار می شوم .

فرانک تایگر : یاد بگیرید که گوش بدهید . شاید فرصت به آرامی درحال زدن درخانه ی شما باشد .

آبراهام لینکلن : من مطالعه می کنم و خودم را آماده می سازم ، و آن هنگام شاید شانس من فرا برسد .

خلیل جبران : این احتمال هست که با گذشتن از سیاهی شب به ایمنی صبح نرسیم .

هری اس. ترومن : اگر طاقت تحمل گرما را ندارید ، وارد آشپزخانه نشوید .

باربارا میلو اورباخ : همه چیز امکانپذیر است . این را به همه بگویید.

توماس ادیسون : من شکست نخورده ام . بلکه فقط هزار راه مختلف برای نساختن یک لامپ کشف کرده ام .

نظرات 6 + ارسال نظر
نا تمام دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:04 ب.ظ

سخنان قصار من کو پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون که همچنان میایی تو این دارالمجانین ما.نه نمیام...باورت نمی شه چند هفته است دفترتو گذاشتم رو میز بنویسم یه کلمه هم ننوشتم........

آمنه دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.gahanbar77.blogfa.com

سلام .پرمعنا بود دلم می خواهد برخیش را اس ام اس بزنم .ممنون.

ز-ق سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.sibekall.blogfa.com

سلام
این چند سال اخیر خیلی باب شده که از بزرگان غرب و شرق جملات قصار می نویسند.. این خیلی خوب است...
اما اگر نیم نگاهی به نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و دهها کتب حدیث دیگر بیندازیم می بینیم همین مضامین آمده و ما چقدر غافل بوده ایم.
اما در نهایت...وبلاگ پر باری بود... خوشحال شدم..

دریا چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ق.ظ

خانم ز- ق از کلمات قصار نهج البلاغه وصحیفه ... استفاده کردیم که به این روز افتادیم.چقدر باید تاوان بدیم تابفهمیم.

یان سباستین پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ب.ظ http://esrare-hame.persianblog.ir

نظر خلیل جبران و باربارا میلو اورباخ را بیشتر پسندیدم!

مرمر جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام الهه عزیز
انتخابهای به جا و زیبایی بودند
شاد باشی و ازاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد