سخنان بزرگان و فرهیختگان :

دزدیدن از یک نویسنده سرقت ادبی است، اما اگر از

 چند نویسنده بدزدید نامش می‌شود پزوهش !!!!  

                                                   «ویلسون میرنز»

                          


 در این دنیا از دو راه می‌توان موفق شد:

یا از هوش خود یا از نادانی دیگران.    « لابرویر»                                           

 

 همه قُدقُد میکنند، اما کیست که هنوز بخواهد

خاموش در لانه بنشیند و تخم‌ها را بپرورد. «نیچه»

                                                

 

خوشبختی توپی است که وقتی می غلتد به

 دنبالش می‌رویم و وقتی متوقف می ماند به

 آن لگد می زنیم .«شاتوبریان»  

                                    

 

خوشبختی،فاصله این بدبختی تا

       بدبختی دیگراست. « چارلی چاپلین»

 


تا خم نشوید، کسی نمی تواند

سوارتان شود.  « مارتین لوتر کینگ»

 

............................................

                                               

 

پ. ن. ۱ (برای مخاطب خاص): شخصیت بعضی آدم‌ها مثل یک سری خطوط میخی است که کمتر کسی پی به حقایق وجودی آن ها می‌برد.

 

پ.ن .۲: بازهم چیزی که حالم را بد می کند. ترس از آینده که چه می شود؟؟

راستش از درس خواندن ....... هستم! کاش همان روزهای اول جزوه‌ها را سوزانیده بودم. آخ که چه وقتی سر هیچ و پوچ تلف کردم. چه عمری ؟!

چه بهای‌ برای این فلسفه های پوسیده و این یجوزو لایجوزهای بی مورد دادم .

نظرات 12 + ارسال نظر
مرمر شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ http://marimosh.blogspot.com

سلام الهه جان.. انتخابات عالی بود

آمنه شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام الهه جان .جملات پرمعنایی بود . مطمئنم این حست مقطعیه و زود گذر . باید امید داشت و تلاش کرد .موفق باشی دوست من و دلشاد و امیدوار

نرگس شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ب.ظ

اون اولی یه یه چی گفته ها.درواقه به نظر من چرتو پرت گفته.تو پژوهش اسم اون نویسنده برده میشه پس نمیشه دزدی.هزار دلیل دیگه هم میتونم بیارم واسه اینکه اینکار دزدی نیس.ینی شما خودتون هیچ وخ ازین پژوهشا انجاکم ندادین؟
اگه تا حالا کار پژوهشی کردین پس چرا این جمله رو گذاشتین؟
چارلی چاپلینو عشق است چه جمله ای گفته.

[ بدون نام ] شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ

گاهی اوقات دلیل اینکه فک میکنیم خوشبخت نیستیم اینه که تعریف درستی از خوشبختی نداریم.
ممکنه تو خوشبختی غرق باشیم اما چون تعریفی از خوشبختی نداریم همینطور میدویم دنبال خوشبختی بی خبر ازینکه الان توشیم.
بعدم اینکه گاهی اوقاتم خوشبختیو یه چیز خارق العاده وو دس نیافتنی میدونیم که رسیدن بهش واسمون یه رویاس.باینخاطر حتی اگه توش باشیمم باورمون نمیشه.

نرگس شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ

ببخشید اون قبلیه هم من بودم اسممو یادم رف بزنم!

شیرین یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

دروووووووووووووووود
میبینم که خواهر من اومده اینجا رو هم شلوغ کرده!!!
خوبی؟
میخواستم بیام بگم چرا به روز نمیکنی که چشمم به جمال این پست روشن شد.
من عاشق جملات بزرگان هستم. دست مریزاد.
دزدی ادبی که این روزها اینقد زیاد شده . خود تو که باید بیشتر در جریان باشی. منظورم فرهنگستان و .. که خودت بهتر میدونی. بگذریم.
اینقد خسته نباش . حالا خیلی زوده واسه نا امید شدن.
دختر گل تو که پر از شادی هستی این حرفا رو رها کن.

سینا دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ http://delsaz.mihanblog.com

سلام الهه بانو دوست من ... ممنون از این انتخابهایی که کردی و نوشتی ... خیلی عمیق و پرمعنا بودن ... به قول مولانا شرح میخواهد بیان این سخن اما در ادامه ... به نظرم خیلی افسرده میزنی و شاکی من خودم ته ناراحتیم اما جلوی تو کم میارم ... دوست من اگر این روحیه رو داری پس چرا اینقدر فعالی ... پس میشه نتیجه گرفت در واقع امید داری و پرانرژی هستی ... و پرتلاش ... باید امیدوار بود با همه سختیها و ناملایمات .... دوستات در کنارت هستن ....

reza دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.yadedoran.blogfa.com

دوست من

با همه چیز درآمیز و با هیچ چیز آمیخته مشو
در انزوا،پاک ماندن نه سخت است و نه با ارزش
انسان یک لفظ است که بر زبان آشنا می گذرد
و بودن خویش را از زبان دوست می شنود

به امید دیدار مجدد

چیستا دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.chicta.blogfa.com

سلام دوست
دعوتید به یک عصیان مستانه...و البته پر از نقص[لبخند]
سبز و مانا

ناتمام سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ


only نیچه............

می دونی که من چقدر خوشم میاد ازش.......

ترس از کدوم آینده؟؟؟؟؟؟؟ این جا که آینده ای وجود

نداره...در نتیجه ترسی هم وجود نداره!!!!!

والا....

اردشیر بابکان سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.avestaariyo.blogfa.com

درود بر شما دوست عزیز:
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره آزادی انتخاب در دین زرتشت نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطالب را بخوانید و با دیدگاه خود آن را کامل کنید.
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]

شیرین چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ http://parkhideh.blogfa.com

درووووووووود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد