آرزوهای بر باد رفته ...........

 

 شیرین جان بیام و در این جا چه بنویسم .  

بنویسم : چگونه باید مُرد ..... از رنج ها ........ و تو اگر آمده بودی ......از آرزوهای بر بادرفته و .........

 

می دانی که همیشه تا بهار صبر کردم و تو .........

باید تا بهار صبر کنیم،کسی در زمستان نبود که جواب من را بدهد، باید تا بهار صبر کنیم . اما آیا من تا بهار زنده هستم و متاسفانه هنوز ..................

من خیلی وقت است که فهرستی از آرزوهای بر باد رفته‌ی خودم را تهیه کرده بودم  و می‌دانستم نوشتن این فهرست چیزی از دردهای من را کم نمی‌کند . اما نمی‌دانم چرا هنوز اصرار داشتم که این فهرست را کامل کنم. 

 

 

پ. ن. :  

به خودم می‌گویم که بالاتر از سیاهی هم رنگی هست ؟؟؟؟؟     

این روزها سعی کردم از دنیای حقیقی و مجازی بیشتر فاصله بگیرم و به دنیای خودم فرو بروم . و  

نوشتن من را آرام کرد.اما افسوس که  .............  

          .........گریه کردن هم ادم را سبک و آرام می کند و تو

و زندگی ما پر از نقطه چین است . چرا ؟؟؟؟؟؟؟ چون ما کسل هستیم

نظرات 14 + ارسال نظر
ماهور سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ


جمع کن بینیم بابا.اینا چیه نوشتی تو این چند تا

پست؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه خیر تو اساسی نیاز داری ...به چی؟؟؟؟؟

هاااااااااا .مسافرت یه روزه و ناتمام خونت افت

کرده!!!!!!! در اولین فرصت می ریم خودمونو گم و

گور می کنیم!!!!!!!!!! یه کم مهلت بده تا من دست هامو

بگیرم به زانو هامو بلند شم.تو رو هم بلند می

کنم ...........

سینا چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ق.ظ http://saazdel.mihanblog.com

سلام ... چی بگم بهت نه اینکه من خیلی عالی باشم ولی تو خیلی داری تو این عالم غرق میشی هر چقدر بیشتر بری توی این حس هیچ چی حل نمیشه جز اینکه خودتو بیشتر غرق کنی کمی بهتر نگاه کن ...

شیرین چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

درووود بر خانم زرنگگگگگ!
خوبی؟
بابا دست مریزاد.
باور کن عالی بود.
بابا بی خیال!
مگه همه ماها تو زندگیمون خیلی شادی داریم ها؟
اما همین اظهار و بیان اون غمها بیشتر باعث حالگیری میشه باور کن.
اخه دختر خوب هر وقت دلت گرفت میتونی بپری بری کناز زاینده رود باور کن حالت خوب میشه.
امتحان کن.

میراث پژوهان مهربین یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ http://mehrbiin.blogfa.cim

سلام از وبلاگ جدیدالتاسیس میراث پژوهان مهربین دیدن نمایید .
www.mehrbiin.blogfa.com

میترا پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ

بابا چرا اینجوری می نویسی .یبوست گرفتی تو نوشتن ..دست بر دار ادم می یاد تو وب توو یه حادثه تاریخی بخونه نه خاطرات تلخ....خلاصه بدخواه داری اسم بده جسد تحویل بگیر

لیلا جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ق.ظ http://atashedaron.blogfa.com

چقدر دلتنگ بوووود

مرمر دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ق.ظ http://www.marimosh.wordpress.com

دلتنگیهات رو درک میکنم الهه جان
راستی امروز در فیس بوک مقاله بانوی اطلاح گر رو خوندم
و واقعا لدت بردم و افتخار کردم به دوستی با تو

امیدوارم دلتنگیها ، کسلیها و .. خوب بشه

ماهور یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ


د پس کوجای دختر؟؟؟؟؟؟

بابا بیا آپ کن.همه که رسوب کردن........... رسوب

کردیم شاید.........

به نظرم همین دیر به دیر نوشتن ها هم کمک می کنه ..

باید چنگ بزنیم به هر چیزی که نجات مان می دهد آبجی!

شیرین دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ

درود
به جان خودم اگه نزدیک بودی میومدم گیست رو میگرفتم و میگفتم که بشین جلوی مانیتور و از این انزوا در آ.
بی خیال.
ببین هی منو به خشونت وادار میکنی و میذاری که خواننده هات با اون روی سکه اشنا بشن.
کجایییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرشید یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ http://mandegar-aseman-co.blogfa.com/

سلام سرکارخانم باقری
خوبید؟
دوماهی میشه که مطلب نمیذاری الهه جان
چرا دیگه ادامه نمیدی؟
بازهم برامون بنویس و به کار ات ادامه بده و به کسایی که از روی غرض و حسادت پشت چشم نشون میدهند توجه نکن
موفق باشی
بای

ماهور دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ



بلند شو بیا یه پست بنویس راجع به دیروز.............

شیرین شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ

کجاییییییییییییییییی؟
ها؟

سینا چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

ای دختر خوب ... پاشو پاشو آفتاب شد

ماهور چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ


خسته م. خیلی خسته م.....

و من هم انگار سالهای سال است که خسته هستم . اما ماهور باور کن که ننوشتن هم یه نوع ریاضت است !!!!!!! دقیقا حکایت ما حکایت همون پرنده است .... هی این روزها چکار میشه کرد!!!!!
اما یادت باشه که این ها نیز بگذرد .....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد