سالگرد انقلاب مشروطه : ‏

امروز چهاردهم مرداماه است. اینست حرف من در این خصوص و محض خالی نبودن این پست در تارنما، مقاله‌ای تحت عنوان : «انجمن‌های زنان در دوره‌ی مشروطه» می‌گذارم. دوستان عزیزم برای خواندن مقاله به سایت فیس بوک مدرسه‌ی فمینیست مراجعه کنید . 

.

.

اما به راستی :‏

 آیا مشروطه به اهداف در نظر گرفته‌ی خودش رسید؟ ‏

 فهم مشروطه خواهان از انقلاب مشروطه چه بود؟ 

 آیا جامعه‌ی ایران آمادگی و آگاهی برای انقلاب مشروطه داشت؟ ‏ 

 

 

پ. ن : ‏تصمیم می‌گیرم برای اینکه از شر فکر کردن خلاص شم فکرمو رها کنم تا برای خودش ول بگرده.......  

 

 

پ.ن. : ‏ آری به راستی انقلاب چیزی جزء خفقان نبود! نوشتن تنها سلاح بود. ‏

نظرات 14 + ارسال نظر
مرمر جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.marimosh.wordpress.com

عالی بود مصل همیشه.. البته من در فیس بوک خوندمش... ولی اومدم که بهت بگم خوندم دیدم اینجا لینک گذاشتی... حرف زیاد دارم و خوشحالم که همیشه میتونم مقالاتت رو بخونم و استفاده ببرم...

شیرین جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ

درووووووووووووووود
ای ول!
از بس به اینجا سر زدم و چیزی ندیدم نا امید شدم تا امروز.
من بارها گفتم انقلاب باعث به وجود اومدن د ی ک ت ا ت و ر میشه. همه جای دنیا.
مث ناپلئون.
پینوشه و ..
مثال زیاده در این مورد.
الهه جان هر انقلاب یا نهضت یا هر چیز دیگه ای در ابتدا اهدافی داره که به مرور از اون اهداف اولیه اش دور میشه.

ماهور سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ


من کلن با انقلاب مخالفم.حتی مشروطه که تحقیق در

موردش رو خیلی دوست دارم...

فقط اصلاح.......... با اصلاحات و خاتمی و میر حسین

اشتباه نگیرید لطفن.

آرام پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ق.ظ

جالب انگیز بود.باسپاس فراوان

آمنه شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام و خوشحالم که می نویسی.

ناتمام یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

خصوصی داری.

صادق هدایت چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

درود بر خانم الهه.گمان میکنیم که برای اولین بار است که در ویبلاگ شما نظر از جانبمان در میکنیم اما در باب انقلاب مشروطه که ما خودمان بودیم.پای پیاده با آقایان به قم رفتیم و شاه عبدالعظیم (امشب هدایت خان در خواب ما را میگیرد و به اضغاث احلام دچار خواهیم شد) اما تا آنجایی که میدانیم هیچ انقلابی تا کنون به مقصود غایی خود نرسیده از روسیه بگیرید تا ایران و فرانسه....... اما قبل و حین انقلاب رهبران هدف خود را صریح ذکر میکنند ................

نایین پژوه پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://naeinpajoh.com

برای تبادل لینک آماده‌ایم
لطفا ما را لینک کنید و در قسمت ارتباط با ما اطلاع دهید ، متقابلا شما را لینک خواهیم کرد .
تشکر
نایین پژوه ، نخستین سایت پژوهشی درباره نایین (و نه مختص شهر نایین)

محسن چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ http://narazi.blogfa.com

به اندیشیدن خطر مکن
روزگار غریبیست نازنین

از اشنایی با شما بسیار خوشوقت شدم.

عبادی شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ

راه انداز ی"سامانه پیام کوتاه"
با شماره اختصاصی(تخفیف ویژه مدارس وهیئت های مذهبی)
با ما تماس بگیرید
09127871075
09194813215
عبادی

محسن یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ http://narazi.blogfa.com

سلام رفیق
از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنون ومتشکر از نظری که گذاشتی ولی الهه خانوم از کجا نتیجه گرفتی که من تو ایران زندگی نمیکنم؟؟
امثال من باید حالا حالاها بودوان تا به شما برسن.
متاسفانه اینجا گل نداره که تقدیمتون کنم.

محسن دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://narazi.blogfa.com

سلام من هم با افتخار شما رو لینک میکنم.
با فرصتهای داده نشده به روزم.

محسن شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ http://narazi.blogfa.com

سلام رفیق با (فرق است بین ما) به روزم. [گل]

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ http://kavireiran.blogfa.com

درود بر شما . مطلب شما و جسارت شما قابل تقدیر است خوشحال می شوم مباحث مشترک را دنبال کنیم من دانش آموخته تاریخ و مدرس تاریخ هستم در وبلاگم به وبلاگ شما لینک می دهم بدرود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد