زنان در تاریخ مطبوعات

.......................................

.......................................

.......................................

....................................... 

برای خواندن مقاله‌ی زنددخت و مجله دختران ایران به سایت کتابخانه‌ی مجلس شورای اسلامی مراجعه کنید.

.......................................

.......................................

.......................................

....................................... 

نظرات 12 + ارسال نظر
ماهور دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ



بابا چه عجب!!!!!!!!!!!!!

کلی خاک گرفته بود این جا رو..... بیام کمک؟؟؟؟؟؟؟؟

برویم بخوانیم این جا را....

نرگس یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ

سلام
الهه جان رمز پستها ۹۳۷۳ است
زیاده قربانت:)

شیرین چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

دروووود بر تو.
الهه جون دلمون پوکید.
بابا دوباره شروع کن به نوشتن.

ماهور دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ

http://www.qajarwomen.org/fa/collections/manifest.html بدو بیا این جا.

ماهور دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ

http://tahmasb.akkasee.com/archive/1391/10 اینم بلاگ اصلیش. از قسمت راست که لینک هاشه دنیای زنان در دوره ی قاجار رو پیدا کن ببین.

مهدی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ق.ظ http://www.bestbookss.blogfa.com

سلام الهه خانم.با معرفی کتابهای عالی و کلیپ کات جملات منحصر به فرد از کتابهای مختلف نویسندگان بزرگ منتظرتون هستم در وبلاگ معرفی کتاب-مدرن و پست مدرن.

ali چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:49 ق.ظ

کتاب ذریه پیامبران و نقش ویژه ایرانیان در آخرالزمان را حتما بخوانید از اینجا دریافت کنید.
aliahoseinzadeh1234.blogfa.com

مهدی(معرفی کتاب) جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.bestbookss.blogfa.com

سلام.حال شما خوبه؟من کشف کردم شما کتابخون حرفه ای هستید.به همین دلیل وب قشنگتونو لینک کردم.شما هم اگه خواستید وب منو با نام معرفی کتاب-مدرن و پست مدرن لینک بفرمایید.من نویسندگی هم می کنم.منتها هنوز چیزی چاپ نکردم.انشااله با کمک شما دوستان موفق بشم.ممنونم ومنتظر حضور شما در وبلاگ معرفی کتاب-مدرن و پست مدرن.لطفا تشریف بیارید.[گل]

مهدی(معرفی کتاب) یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.bestbookss.blogfa.com

سلام. من برگشتم و بایک پست ویژه عالی آپم و منتظر قدوم شما.لطفا تشریف بیارید و نظرات عالی خودتون رو دریغ نفرمایید.ممنون

آمنه دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام الهه ی عزیز.امیدوارم سال جدید رو به خوبی شروع کرده باشی و روزهایی پر از احساسات خوب و ناب در پیش داشته باشی .
ممنون از پیامت. خیلی خوشحال شدم. محبت داری به من.
مرسی مهربان.

مهدی سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.bestbookss.blogfa.com

سلام.شعر بسیار زیبای آقای افشین یداللهی که برای سریال بسیار زیبای مدار صفر درجه استاد حسن فتحی - که سریال مورد علاقه من هم هست و بنظر من بهترین سریال ایرانیه که تا حالا ساخته شده - سرودن و با اجرای بشدت زیبا و متاثر کننده آقای قربانی همراه بود رو براتون گذاشتم.چون شدیدا از این شعر و ترانه آقای قربانی خوشم میاد و عاشقشم.لطفا تشریف بیارید و ازش لذت ببرید.نظرم فراموش نشه.

آمنه جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام الهه جان.ممنون. خوبم عزیزم. تو چطوری؟
نه والله هر چی نوشتم که هیچی ندادن و هیچ حرفی هم نزدن در این رابطه. چهار پنج ماهیه دفاع کردم. مرسی از احوالپرسیت.این روزا بیشتر کارا پژوهشی می کنم. برای دل خودم. تا چه شود. مراقب خودت باش توام. قربانت.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد