سالگرد تاسیس وبلاگ :


در خلوت روشن ، با تو گریسته ام برای خاطر زندگان .

و در گورستان تاریک با تو خوانده ام زیباترین سرودها را ....

زیرا که مردگان این سال،عاشق ترین زندگان بودند .....

 
 

      سلام

     سلام بر امروز ، سلام بر تو دوست عزیز ......

 

      امروز چهارم  اسفند 1388 ه. ش. است .

آری دو سال از وبلاگ نویسی من می گذرد وهمچنان اسیراین هزار توی بی پایان هستم . همیشه وقتی می خواهم پستی را آغاز کنم ، ناخودآگاه به یاد حرفت می افتم ؛ ".. سیاسی ننویس ..." صفحه را بازمی کنم ومدتی خیره می مانم که چه بنویسم ؟؟؟؟ نمی دانم !!!! بارها نوشته ام ، نوشته ام و نوشته ام .... اما با یک کلیک همه دلنوشته هایم را پاک کرده ام

   

 

 

 

    اما سپاس از همراهان و هم یاران همیشگی ام ، شمایی که خواننده ی نوشته های این روزها وماه ها و سال ها بودید و حتی تویی که تمام نوشته های من راخواندی ولی حتی یک بارهم کامنت نگذاشتی .........

 

 

    پ.ن : آری ، روز 4 اسفند خیلی تامل برانگیز است ؛ کار کارانگلیسیهاست!!! تازه هر سال هم که می گذرد ، جشن تولد هم می گیریم . کارکارآمریکایی هاست !!!!!! خوشبختانه ، ما تو این مملکت هر کاری که اتفاق می افتد؛ یا به انگلیسی ها یا به آمریکایی ها نسبت می دهیم ،من که نمی دانم چرا ؟؟؟؟ شما می دانید؟؟



    پ.ن : ماهور عزیزم ،چند ماهی است که از تو خبر ندارم و من نمی دانم که این بی خبری را ترجیح بدهم ، یا پایان انتظار را حالا به هر شکلی که باشد ..... (فقط از طریق این دنیای مجازی هست که از هم باخبریم        .(

    باور کن که من عاشق این دنیای غیر واقعیم ….

 

             

 

 

نظرات 19 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ

بعد از این بر وطن و بوم و برش باید...
...

یاغی مغموم چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ق.ظ

الهه جان:بهت تبریک میگم.بابت یک عمر صبوری.یک عمر حسرت و خفه کردن فریادو خفقان درون سینه ات.شاید دیگران بگویند اینها که تبریک ندارد.ولی در این ÷ست آباد:دیدن و شنیدن بهتان واهانت و.....آنهم در این شرایط که دوست و دشمن براحتی یکی شده اند.و در آخر چاره ای نیست.{ جز تحمل }.کردنشان.......و باز هم تبریک بخاطر 2 ساله شدن تاریخنوشته هایت و مطالب بسیار زیبا و گرانبهایت............آرزوهایت نزدیک....یک دوست.

شیرین چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.parkhideh.blogfa.com

درووووووووووووووووود
زاد روز وبلاگت خجسته باشه.

نا تمام همون ماهور چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ

بببببببببببببببببببببببه مبارکا باشه.به سلامتی.ایشالا مبارکش باد.ما که از هم خبر داریم .حتمن باید صدای مزخرف منو بشنوی مگه؟؟؟ نه بابا.تازه سرما هم خوردم.افتضاح تر از اونی که بود شده!!!!!!! قلمت مستدام بانو.

نا تمام چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:31 ب.ظ

تو این قدر احساساتی بودی من نمی دونستم؟؟؟

حسین رهبریان چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ http://ruzgaran.blogfa.com/

مووفق باشی

فتانه پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:23 ب.ظ http://manham.blogsky.com/

سلام خسته نباشید راستش 4 اسفند برای من هم خاطره برانگیزه .تولد وبلاگ تو و تولد پسر من .امسال هم در 4 اسفند کلید کاری را زدم که خیلی من را خوشحال می کند.به محض اینکه از کار خبری شد به شما هم اطلاع می دم فقط بگم که در زمینه ی تاریخ است.

آشنای غریبه جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:26 ب.ظ http://parsnarsis.blogsky.com

علیک درود الیما خانم
قبوله که ترجمه خوبی کردم (البته این هنر من تازه کشف نشده ) اما دلیل نمیشه شما سوء استفاده کنی و به زحمت ارسال مطالب تحقیقاتی خودت برام بیفتی

راستی تولد این تاریخ از یاد رفته خیلی خیلی مبارک
هزاران بدرود

[ بدون نام ] یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ق.ظ

ای داد بیداد
آه وای
من همون هستم که مدتی است اصلا حال ندارم گفتم تو جشن تولدت اقلا دو تا آه بکشم

درود بر شما ......
شما که جشن تولد را به هم ریختید . مثل کسی که می رود مراسم عزاداری و برقصد . شما هم تشریف آوردید و گریه می کنید . هی داد بیداد!!!! لبخند بزن . دنیا ارزش ندارد، مادر جان .....

[ بدون نام ] یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ب.ظ

خصوصی داری ناجوووووووووووووووووووووور!

[ بدون نام ] یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ب.ظ http://www.gahanbar77.blogfa.com

سلام دوست عزیز .
تولد وبلاگت خجشته باد !!
امیدوارم سالها قلمتان پایدار باشد .سبز باشید .

ابتکار سبز دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ق.ظ http://greenebtekar.persianblog.ir

سلام
از لطف و توجه شما ممنونم
سربلندو سلامت باشید انشاءالله

یان سباستین دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ب.ظ http://esrare-hame.persianblog.ir

برعکس من! دنیای مجازی راه را برای صادق نبودن باز می کند

یان سباستین دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ

تولد وبلاگتان هم مبارک

بهار چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.tayeregolshan.blogfa.com

سلام
سالگردها تلنگری هستند برای ما تا یادمان نرود زمان چه بی رحمانه می گذرد واین درد اور است
پاینده باشی

نا تمام چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:51 ب.ظ

اووووووووووووووووووووو بابا تنوع.پس داشتی پوست مینداختی!!!!! که بلاگت نمیومد.قشنگه.ولی چرا نظراتش بالاست؟؟؟؟؟؟؟ این بلاگ اسپات همه چیش غیر بلاگه هاااااااااا در پیت! می بینم که دکتر ابتکار واسه ت نظر داده.. بابا تحویل!

نا تمام چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ب.ظ

خصوصی داری!

ققنوس پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.khiaraji.blogfa.com

درود...
دوسالگی وبلاگت رو تبریک میگم. صادقانه باید بگم که از اندیشه ها و نوشته هاتون همیشه آموخته ام...
میلاد مسعود نبی اکرم، محمد مصطفی و صادق آل محمد (علیهما الصلوات) رو هم شادباش میگم. همیشه شاد و مسرور باشید

آمنه یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.gahanbar77.blogfa.com

سلام دوست عزیز .روزت مبارک .از مطلبت استفاده کردم .ممنون .به امید دست یابی به حقوق حقه زنان در ایران عزیز.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد